Dag 5 Deba - Markina en Bilbao-Barcelona-Mallorca - Reisverslag uit Markina-Xemein, Spanje van Carla Nagel - WaarBenJij.nu Dag 5 Deba - Markina en Bilbao-Barcelona-Mallorca - Reisverslag uit Markina-Xemein, Spanje van Carla Nagel - WaarBenJij.nu

Dag 5 Deba - Markina en Bilbao-Barcelona-Mallorca

Blijf op de hoogte en volg Carla

05 April 2017 | Spanje, Markina-Xemein

Een heel lange dag. 6 uur op en 2 uur naar bed. Een wandeling van ongeveer 24 km, met nog wat loop werk van hot naar her staat de teller wel op 110km. Vandaag was het zwaar, onderweg geen barretjes of wat dan ook. Dus twee repen een bakje honing, een minidoosje mikado en water daar moesten we het mee doen onderweg. Het regende en alles is dan glad, William maakt een flinke schuiver en landt op zijn rugzak . Even later maakt hij ook nog en mooie spagaat. De rest van de dag blijft het goed opletten. Na de zware tocht pakken we de bus naar het vliegveld, er is iets tussen gekomen en we gaan een paar dagen naar Mallorca. Zaterdag pakken we de tocht weer op.