Dag 1 Brussel-Parijs-Irun - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Carla Nagel - WaarBenJij.nu Dag 1 Brussel-Parijs-Irun - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Carla Nagel - WaarBenJij.nu

Dag 1 Brussel-Parijs-Irun

Blijf op de hoogte en volg Carla

01 April 2017 | Frankrijk, Parijs

Vertrek naar Brussel met dikke auto dankzij Pim. Die heeft ons even weggebracht. De trein naar Parijs stond klaar en na 1 1/2 uur waren we bij Gare du Nord, daar moet je niet te lang rondhangen, geen goeie sfeer. Met de rugzak de stad in is niet echt handig, ik was steeds op mijn hoede voor rugzakdieven.
En dan balletje balletje spelen, William wilde de gok wel wagen voor €200. Jammer niet gelukt . Haha 1 april . Maar anderen trapte er wel in. Flink gelopen naar station Austerlitz, hier wel een prima sfeer. En dan eindelijk in de nachttrein, eerste klas, dus max 4 personen ipv 6. We hadden geluk dat er maar 1 vrouw bij ons sliep en van haar hadden we geen last. De bedden sliepen prima.